Alla inlägg den 30 november 2008

Av Dean - 30 november 2008 12:24

Sista november, första advent.

Jaja, det vet alla om, tråkigt sätt att börja ett blogginlägg på.

Jag tänker inte sitta här länge, men jag har en GOD NYHET som jag måste dela med mig av.

Idag är jag beredd att ta tillbaka alla hårda ord om Röda Kvarn i Halmstad (vår biograf alltså, om någon utomstående skulle läsa detta). Det må vara en lång väntetid för att bra filmer ska nå hit, och det må vara lite si och så med betjäningen.

Men!

"Låt den rätte komma in" har nu nått Halmstads biodukar!

Jag var just orolig att jag aldrig skulle få tummen ur och resa iväg nånstans och se filmen på bio innan det var försent (skamligt att se en film man väntat på i evegheter på dvd första gången ju).


Ett fyrfaldigt leve för Halmstads enda biograf, som har vett att ta in stora, bra och fullkomligt omissbara filmer även om det tar lite tid; de leve:

Hurra! Hurra! Hurra!

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards