Alla inlägg den 3 november 2008

Av Dean - 3 november 2008 13:24

Föga förvånande var det försent att anmäla sig till tentan. Jag anade det (den är på lördag).

Ungefär en timme har jag vandrat runt på högskolan, först försökte jag hitta Hus C som låg gömt någonstans och inte gick att komma in i. Tillslut hittade jag en fungerande dörr som dock skulle hållas låst till kl 13. Bara en halvtimme till då.

Men jag fick ett internetkonto fixat iallafall. Och fick veta att anmälan var för sent ute men att det brukar kunna fixa sig ändå. Fattas bara att gå med i den där jävla kåren som jag först nu fattat var obligatorisk.


Men nu vill jag äta lunch och gallra ut material till mitt Dum i Huvudet-projekt samt skriva lite mer på min bok och sen ska jag plugga, tack och lov att jag valde ett intressant ämne, annars hade det här aldrig gått.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards