Alla inlägg den 24 november 2008

Av Dean - 24 november 2008 12:37

Jag känner mig så här glad just nu:

(Tur att ABBA finns och kan göra mig lite medgörlig och vända negativ energi till positiv.)

Av Dean - 24 november 2008 11:44

Jag håller mig förvånansvärt lugn i min allt för välbekanta ute i sista sekunden-situation.

Avfärdar oron med at Så här brukar det vara, så här är det jämt, och förbereder mig för att låtsas inför utomstående att det var just den här gången jag klantade mig och borde ha varit ute tidigare.

Man kan sitt liv och sina metoder.

Av Dean - 24 november 2008 11:23

Varför, åh varför får man inte bestämma sina egna jävla inloggningsuppgifter på vissa sidor?

Som nu när jag vill kika vad jag har skrivit i min profil på ams.se, då måste man förstås logga in, och kommer jag ihåg vad nån dator har bestämt att jag ska heta och logga in med? Nej.

Har jag skrivit upp det på en lapp så att jag ska veta? Ja.

Har jag lagt lappen på ett bra ställe, tex i min VIP (very important papers)-låda? Ja.

Ligger den där nu när jag behöver den? Nej. 


Baaah.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards