Alla inlägg den 8 november 2008

Av Dean - 8 november 2008 15:31

Ibland ser man nån tant som har färgat håret i en fullständigt unbelievable färg typ morotsorange, knallblå eller glänsande lila.

Då ställer man sig frågan: var det meningen? Ja, man undrar ju om damen var ute efter precis den här sprakande nyansen för att väcka lite uppmärksamhet, eller om hon missat att läsa det finstilta (resultatet kan bli annorlunda än på paketets omslag om du har grått hår) och sedan tänkt "Nåväl, det är en världslig sak", eller om hon kanske blivit färgblind på äldre dar och tror att blått är sammetsblont och lila är kastanjebrunt.

Visst är det spännande! Ingen vet. Jag hoppas förstås på min förstnämnda gissning. Det vore det roligaste. Det coolaste.

Av Dean - 8 november 2008 12:57

Tentan är förhoppningsvis över. Jag menar att om det vill sig illa så får jag tenta om och det skulle ju suga ganska mycket så det hoppas vi inte på.

Jag kan inte säga nåt om resultatet, ni vet hur det är: man sitter och räknar poäng och försöker få ett hum vilken nivå man ligger på. Om den som rättar är snäll så ligger jag över G-gränsen.

Nu låter det som att jag var ganska kass, men det tycker jag inte att jag var. Jag skrev som en råtta i två timmar och jag skrev ganska mycket på de frågor jag kunde. Sen var det en och annan fråga jag inte alls kunde. Och snålt med poäng var det, hur jag än räknade låg jag lågt i summan.


En milstolpe är passerad. Det är bara så enkelt.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards