Direktlänk till inlägg 15 december 2008

Hej då!

Av Dean - 15 december 2008 12:15

Aldrig mera högskolan.


Jag vill inte göra någon ledsen, det är inte mitt mål. Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt för allt och tusen saker till och förlåt för att jag säger förlåt. Jag försöker ju vara glad, men det märks inte ens när jag är det. 

Nu är det självförtroendet kvar. Att våga tro att jag kan en massa skit som jag bevisligen inte kan.

Självkänslan är helt okej, humöret också, även om ingen tror mig. Kvarstår bara att gå ut och leva. Skaffa jobb denna arbetslösa höst. Vara socialt kompetent. Grejer grejer grejer.


Jag slutar blogga nu. Hej då alla vänner. Vi ses väl någon annanstans. God jul, god nytt år.

 
 
annie

annie

15 december 2008 19:14

åhnej vad hemskt tråkigt :c jag satt precis och tänkte att dig kan man lita på du bloggar nästan varje dag det är fett bra alltid finns något att läsa något jag vill läsa! åh vad synd. varför ska du sluta?

http://vadaskavsar.blogspot.com

 
Ingen bild

dean

16 december 2008 11:13

man måste leva i verkligheten och sånt. min blogg är bara ett deppigt flum som ingen blir glad av att läsa.
men om du inte vill att jag slutar så kanske jag fortsätter lite iallfaLL.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dean - 9 september 2011 12:33


    ANNIE!

Av Dean - 11 november 2009 23:11

Det kanske kan vara läge att meddela att jag har en ny blogg. Ja, en ny. Ännu vet jag inte säkert vad som händer med tomatburgare, jag vill ha kvar den ändå i cybern. Kanske kommer jag att skriva här någon gång. Återstår att se.   Framtiden fin...

Av Dean - 4 november 2009 11:08

Igår försov jag mig till lektionen och missade Annes debattinlägg i frågan om utbildning och bildning, och om folkhögskolors vara eller icke vara i den alltmer produktionsinriktade framtiden. Har som ni ser fått ett hum om vad det handlade omi alla f...

Av Dean - 3 november 2009 00:42

"Det anses inte politiskt korrekt att tycka si eller så" säger de. Och tacka fan för det, säger jag! Nu är jag inte rädd eller osäker längre. Jag har också en rätt att stå på mig och välja mina krig och föra dem som jag vill. ...

Av Dean - 2 november 2009 23:20

Nu är det väldigt bra. Nu kan du läsa, mamma! Av flera anledningar är det ovanligt bra. Och efter regn kommer solsken, eller kanske i mitt fall - efter lågtryck kommer duggregn. Det har varit lite svart ett tag. Men nu har jag kommit på vad jag s...

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards