Alla inlägg den 15 december 2008

Av Dean - 15 december 2008 12:15

Aldrig mera högskolan.


Jag vill inte göra någon ledsen, det är inte mitt mål. Förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt för allt och tusen saker till och förlåt för att jag säger förlåt. Jag försöker ju vara glad, men det märks inte ens när jag är det. 

Nu är det självförtroendet kvar. Att våga tro att jag kan en massa skit som jag bevisligen inte kan.

Självkänslan är helt okej, humöret också, även om ingen tror mig. Kvarstår bara att gå ut och leva. Skaffa jobb denna arbetslösa höst. Vara socialt kompetent. Grejer grejer grejer.


Jag slutar blogga nu. Hej då alla vänner. Vi ses väl någon annanstans. God jul, god nytt år.

Av Dean - 15 december 2008 11:48

Funderar på att sluta blogga.

Ta en paus är ju ett annat alternativ, jag vet inte.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards