Alla inlägg den 21 april 2009

Av Dean - 21 april 2009 20:38

Jag känner mig lite blasé och vet inte vad jag ska skriva. Är på väg att få en finne på överläppen, den bränner och värker och lockar mig att pilla på den. Inser att jag ärvt även shopoholismen från mamma; har sett en väska som jag vill ha. Den är så mjuk och har en trevlig färg. På tal om mjukt har jag fått en morgonrock i ett väldigt mjukt material. Som päls känns det nästan fast det är väl nåt slags mjukare variant av frotté. 

Vi har käkat falska sniglar och potatisklyftor och bönbiffar. Jag vill äta jämt. Hela tiden. Utom när jag är mätt.  

:/

Av Dean - 21 april 2009 10:45

Jag måste dammsuga. Jag känner mig smådeppig men det går nog över om jag laddar min i-pod och käkar gammal lasagne och sen går ut i solen och springer till min neuropsykolog (ska nog bara träffa henne idag och imorgon, sen är det slut. Buhu.). Och så ska jag låna en bok på bibblan och kanske klättra i träd om jag hinner. Om det inte är för deprimerande.

Sen ska jag iallafall fira födelsedagen med mamma och dricka mycket te. Fem muggar minst. Te är den grövsta drog jag sysslar med. 

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards