Alla inlägg den 18 april 2009

Av Dean - 18 april 2009 21:10

Mitt liv är så jävla absurt.

Som en enorm mosig frukt som kommer rullande mot en och man springer och skrattar och stannar och flämtar och väntar in den och springer och snubblar och vet inte om man kommer bli krossad under den till slut och vet inte om man vill det eller inte och det är ett stort grönt äpple och man tänker på hur det låter när man ruskar om ett träd och alla äpplen dunsar i marken - duns duns duns - och man stannar och blundar och lyssnar på dunsandet i huvudet och sen rycker man till och börjar springa igen och man vet inte vad som är upp eller ner och man vinkar till molnen och hoppas på det bästa.

Av Dean - 18 april 2009 21:01

Jag gick och satte mig här för att jag är så uppe i varv och det brukar kunna hjälpa lite att sitta vid datorn. Man blir liksom seg av datorsittande, vilket väl är lite destruktivt kanske. Men bra om det lugnar ner mig nu.

Det kommer liksom från ingenstans, plötsligt är jag bara helt uppspelt och kan inte sitta still och måste göra hundra saker samtidigt. Patrik är rädd för mig när jag är sån; han associerar det till mina sämre stunder med tillhörande ångestutbrott. Och så blir han väldigt stressad av det. Men jag kan inte hjälpa det. Det är inte så farligt egentligen. Jag skulle behöva ut och springa några varv bara. Man får vänja sig.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards