Alla inlägg den 30 september 2009

Av Dean - 30 september 2009 18:06

Var det idag som var den lediga dagen? Den försvann ju ganska effektivt och obevekligt.

Tvättat, läst halva boken (som skall vara utläst imorgon) ochhandlat har jag ju iallafall gjort. Det är inte så fasligt illa ändå. Och bäddat om sängen.

Tänkte baka kakor, men så kom jag på att min degbunke är försvunnen, antagligen har någon lånat den och sen har den aldrig kommit tillbaka. Jag blir sur. Jag skulle baka kakor för fan! Ni sabbar för mig, ni imaginära, ansiktslösa tjuvar!

Vi läser Doppler. Den handlar om nåt slags snubbe med stor kuk som bor i ett tält i skogen med en älgunge. Knasigt, ja. Men boken inspirerar mig att längta än mer ut i det fria, ut till ensamheten.

Men jag hoppas på morgondagen och skjuter upp min längtan. Nu skall jag ju baka kakor. Och se Transamerica. Etc etc etc.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards