Alla inlägg den 20 september 2009

Av Dean - 20 september 2009 14:53

Nya bloggens design håller på att skapas. Patrik har hjälpt mig i photoshop att sätta ihop en klatchig rubrik med snygg bakgrund och coola färger.

Vad fan är det här, säger Patrik om mitt val av design. Men jag är precis nöjd. Snart invigs den. Inte än, men snart.

Av Dean - 20 september 2009 11:48

Min tönt till sambo* har Rix FM inställt på sin klockradio. Så imorse vaknade jag till att Gert Fylking och Roger, tror jag han heter, skrattade arlset av sig när de skulle berätta en fräckis.

Fräckisen löd:


"4 par skulle prova gruppsex. För att provstarta detta bestämdes att första gången ha ljuset släckt. Efter att ha hållit på en stund avbryter en av männen och säger:
'Nu får vi strukturera upp detta för nu har jag sugit kuk 3 gånger'!"


Är det nån som fattar? Det var ju skittråkigt. Jag fattar ingenting.




* vaddå tönt till sambo, sa Patrik, det var för att det inte gick att ställa in nåt annat inatt!

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards