Alla inlägg den 4 september 2009

Av Dean - 4 september 2009 10:02

Det yttersta beviset på att jag inte kan planera:

i mitt kylskåp står en skumpnande sallad, ett nyöppnat paket groddar, en halvdrucken havremjölk, tre tomater; i skåpet två limpor bröd; och jag åker hem till Halmstad idag och kommer tillbaka hit på söndag.

När jag köpte mina varor tänkte jag inte längre än till att jag skulle göra sallad till kvällsmat. Allt gick förstås inte åt och nu står det där och blir inte mindre trots att jag äter frodiga sallad-och-grodd-mackor varje frukost. Mjölken tar också allt tid i världen på sig att ta slut, och brödet har jag fryst in två gånger nu för att det skall hålla sig.

Så min plan är att packa ner alla färskvaror jag kan hitta och släpa med dem hem till Halmstad. Det blir mycket packning den här gången.


Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards