Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Dean - 21 januari 2009 14:36

Kom igen nu grannfjantar! Plocka ut den minimala vita klicken av tvätt ur maskinen nån gång så jag kan gå ner med mitt. Jag kan inte sitta still och slappna av så länge jag vet att jag väntar på att få ösa in en tvätt, när som helst nu.

Och nästa gång - tvätta lite mer på samma gång så sprara vi vatten och medel och energi och allt möjligt och det ser inte så jävla fånigt ut heller.

Av Dean - 21 januari 2009 13:31

Bättre!

Mycket bättre!

Efter en utflykt med min boll och en rotande i jorden efter liv, kommer jag hem och börjar skriva på en självbiografi. 

Nu har jag hittat en källa till energi och lust och kommer antagligen att klara av resten av dagens uppgifter: äta lunch, göra ett smörgåspålägg, tvätta, och läsa ut recensionsboken. Eventuellt ringa farmor.

Dessutom har jag en liten simpel vision om vad jag ska ägna min framtid åt.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards