Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Dean - 14 juni 2009 00:11

som ännu en sån där självhjälpsbok heter. Jag har aldrig förstått mig på titeln förrän idag. Jag vill bli bra.


Förut var jag så arg. Panikarg. Bitter. Identitetsångest. Självförakt. Upphetsad. Adrenalin. Lipade. Plockade fram de gamla men helt oanvända joggingskorna och sprang. Patrik hängde hjältemodigt på. Jag pausade ibland och sökte bekräftelse i Patrik att det var okej. Jag behöver så mycket bekräftelse, i till synes självklara saker. Jag är den typen som säger "fan vad jag är liten och klen och mesig!" bara för att någon skall säga emot. Säg emot då snälla, jag behöver höra det.Det är så mycket jag behöver reda ut här.


Nu har jag inget mer att säga fast jag har jättemycket mer att säga. En annan gång.

Idag är det lördag och jag har tagit min kallpressade linfröolja, ätit frukt, nyttig vegogryta samt joggat. Önskar att varje dag kunde vara så här bra. Det är skönt när det känns bra.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards