Alla inlägg den 11 september 2008

Av Dean - 11 september 2008 21:42

Precis som Patti misstänkte så har jag fastnat här vid datorn istället för att ägna min tid åt ovan nämnda livskamrat.

Å andra sidan har han fastnat vid en film som handlar om flygplan (boooooring) i öknen, som enligt min accosiationsförmåga hamnar i kategorin action (boooooooooooooooring), fast jag har ju inte gett den en chans men varför skulle jag.

Jag känner mig inte säker på om det är okej att gå ut och bryta, slita honom från tv'n, om han nu tycker att det är en ganska bra film.

Då kan jag ju lika gärna sitta här och störa med min Big In Japan på repeat och mitt knattrande från tangenterna.


Idag har jag jobbat, det var drygt.

Ännu drygare lär det bli nu när Elena reser bort och jag får stå ensam. Jag tänker inte lägga många timmar där.  

Inte nog med att det är tråkigt, det är kallt som ett jävla fryshus också. Det roligaste på hela dagen är att gå hela vägen hem.


Men! En god nyhet är att det imorgon är premiär på Patrik 1,5 här i Höcity. Och jag har presentkort på biobesök. Det blir toppen.


Annars är det lite hipp som happ. Jag förnimmer ett grått moln, men än så länge är läget under kontroll.

Nästa onsdag har jag tid på UPM, det känns spännande. Borde kanske kännas nervöst, skönt, jobbigt, eller något åt det hållet. Men det känns roligt.

Vad oseriöst av mig.


Nu ska jag gå ut och hänga i soffan med Bob. Snubbar med hellikoptervrak i öknen kanske är kul ändå. Man får ju ge det en chans. 

Av Dean - 11 september 2008 21:29

Jag hatar att jag nu lägger in en video till direkt efter den förra! Usch usch usch, spotta tre gånger över vänster axel.

Men jag älskar den här låten nu. Och det är faktiskt tack vare jävla Henrik Schyffert och hans nya (kommande) underhållningsprogram på min standardkanal Sexan.

Har lyssnat oavbrutet fem gånger nu och jag skulle kunna sitta här hela kvällen och digga. Mmhmmm, big in jäppän, ålrajt...  bampadam...

Heja åttiotalet.

Av Dean - 11 september 2008 09:53

Det är något speciellt med den här videon.

Den påminner om gamla simpla spel från när jag var lite mindre. 

Jag gillar väldigt enkla gamla dataspel utan finesser. Svart bakgrund med färgglada figurer. Enkel grafik. Enkla regler. Inga oförutsedda händelser. Plocka poäng.

Det passar precis min intelligensnivå. 

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards