Alla inlägg den 8 september 2008

Av Dean - 8 september 2008 23:37

Antingen beroende på den sena timmen, eller på stress (sympatiska systemet aktiverat), eller kemiska processer i hjärnan av något slag, så har jag en orolig och skrämd känsla i kroppen.

På onsdag har jag en bokad tid hos studievägledare, håller tummarna för att alternativet, men går det inte så vet jag inte riktigt vad.

Queen sjunger Bohemian Rapsody som godnattsång, och jag ska borsta tänderna så försvinner nog inte känslan av obehag.

Tyckte mest att jag behövde uppdatera här. Det var så länge sen jag skrev sist.

Rösten är tillbaka. Inte till hundra procent, men nittionio. Och lite rethosta på det.

Nu håller jag käften och sover.

Godnatt Freddie Mercury.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards