Alla inlägg den 3 september 2008

Av Dean - 3 september 2008 16:49

Idag har jag haft min andra dag på Högskolan, och jag gick hem med dåliga tankar om mig själv, kvaliteten på min hjärna och mina prestationer, men nu känns det bättre.

Har bara femtiosju sidor kvar att läsa igenom i boken tills imorgon. Det är precis så där absurt övermäktigt som andra människor verkar ha det jämt, så nu känner jag mig normal och det är skönt.

Just nu har jag paus. Det måste man ju få ha ibland. Och när pausen är slut ska jag göra lasagne.


I min kamera ligger flera stycken bilder med ganska dålig kvalitet som jag tänkt lägga upp här på bloggen, men det har inte blivit av än.

Först är det en läcker bild på min fläskläpp (som förvisso inte gör denna numera obefintliga skapelse rättvisa), sen är det en skojig bild på hur mina ögon limmats ihop av sånt där morgongojjs (vilken dessvärre inte heller är speciellt skarp och tydlig).

Förvänta er inget, de är som jag nämnt ganska kassa, men om nivill kika så håll utkik i relaterade tidigare inlägg.



Ya! Nu ligger de där de ska. Hoppas jag inte sabbade aptiten för er, men ni vet hur man säger: Störs du av det här så behöver du inte titta!


Nu behöver jag ladda min kamera. Men det är bara en bråkdel av allt som jag behöver göra nu nör jag är frisk nog att stå på benen. Sisyfos kallar.

Adios. 

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards