Alla inlägg den 5 september 2008

Av Dean - 5 september 2008 21:32

Jag har inte haft min normala röst på sex dagar.
Har haft ont i halsen ett tag men igår kväll började det göra riktigt ont, jag kan inte svälja utan att grimasera. Ont i öronen kommer också som ett brev på posten. Framförallt på kvällen kommer smärtan, dagtid är den lite mildare.


Ville bara prata av mig lite, tack för att ni lyssnar (- läser. Om det nu är nån som gör det.)


Fan vad det är synd om mig.  

Av Dean - 5 september 2008 10:10

Nu känns det nästan lite spännande att gå till Doktorn.

Jag kommer göra allt som står i min makt för att slippa kikhosttestet och andra otäcka behandlingar som jag har fobi för.

Antagligen kommer Farbror Doktorn säga att det inte går att hitta nåt fel på mig, det brukar ju vara standardsvaret när man går till sjukan.

Jag vill iallafall ha recept på hostmedicin, och om det är möjligt så skulle gärna Doktorn få svänga lite med trollspöt och göra mig mirakulöst frisk, bara sådär.

Jag håller tummarna för att Doktorn besitter magiska krafter.

Jag orkar inte vara sjuk mer. En dag till och jag kommer att inte dö utan leva vidare och vara sjuk men jag orkar inte.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards