Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Alien

Av Dean - 6 februari 2009 23:09

Alien alltså.

Filmernas film.

Jag skriver in boxen på önskelistan.

 
 
Ingen bild

kristian

8 februari 2009 18:03

när fyller du?

 
Ingen bild

dean

8 februari 2009 22:42

hurså? tänker du köpa boxen åt mig :) eller bara ta reda på all fakta om mig så att du kan skugga mig? :(

 
Ingen bild

kristian

8 februari 2009 23:30

haha.

jag tänkte mer på hur långt i förväg du brukar skriva dina önskelistor. i min ungdoms dagar kunde jag hetsa upp mig tre månader i förväg. numera har jag slopat present-stuket och angående födelsedagen brukar jag tänka på det någon vecka i förväg eller så.

men önskelistor är najs på sitt sätt.

 
Ingen bild

dean

9 februari 2009 11:52

grejen är att jag önskar mig så mycket. en massa saker jag behöver. dessutom är det bra att vara beredd för förr eller senare kommer det folk och undrar vad de ska köpa till en. man kan också ha listan för eget bruk (och köpa åt sig själv alltså).
någon gång när jag har det mesta och inte pallar önska mig ska jag önska nåt sådär fint typ "köp ett träd någonstans" eller ge en familj en get att försörja sig på eller nåt.
min nödönskning brukar annars vara frukt eller grönsaker för det kan ju aldrig slå fel och är mycket praktiskt. man slipper saker som ligger och skräpar och tar plats, det är bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dean - 9 september 2011 12:33


    ANNIE!

Av Dean - 11 november 2009 23:11

Det kanske kan vara läge att meddela att jag har en ny blogg. Ja, en ny. Ännu vet jag inte säkert vad som händer med tomatburgare, jag vill ha kvar den ändå i cybern. Kanske kommer jag att skriva här någon gång. Återstår att se.   Framtiden fin...

Av Dean - 4 november 2009 11:08

Igår försov jag mig till lektionen och missade Annes debattinlägg i frågan om utbildning och bildning, och om folkhögskolors vara eller icke vara i den alltmer produktionsinriktade framtiden. Har som ni ser fått ett hum om vad det handlade omi alla f...

Av Dean - 3 november 2009 00:42

"Det anses inte politiskt korrekt att tycka si eller så" säger de. Och tacka fan för det, säger jag! Nu är jag inte rädd eller osäker längre. Jag har också en rätt att stå på mig och välja mina krig och föra dem som jag vill. ...

Av Dean - 2 november 2009 23:20

Nu är det väldigt bra. Nu kan du läsa, mamma! Av flera anledningar är det ovanligt bra. Och efter regn kommer solsken, eller kanske i mitt fall - efter lågtryck kommer duggregn. Det har varit lite svart ett tag. Men nu har jag kommit på vad jag s...

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards