Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Dean - 5 augusti 2008 17:00

Det var ju inte den bästa dagen att se ut som skit i håret.
Och det gör jag verkligen, tänk själv; en regnig dag som fullständigt ruinerar alla framtida försök till frisyr, en natts sömn på det, ett trött morgon med tanken "skitsammaorkabrysig", då blir det som det blir.

Och så ringer jävla lokaltidningen och vill ha en bild. Nu. Om högst fem minuter (snubben står alltså och väntar på plats när han ringer och frågar om jag är där i närheten).

Nej, jag är inte arg. Jag är glad. Lycklig, över att få vara med i tidningen!

Synd bara att de dissade Elena, allvarligt talat så är det hon som är drivande parten i detta, jag är bara hennes halvlata, slarviga medhjälpare.

Nåväl, bara folk får upp ögonen för detta och KOMMER PÅ EVENEMANGET KOM KOM KOM DET BLIR JÄTTEKUL! (som Peter E Bengtsson brukar säga)

Jag tror också att frisyren blev någorlunda ok, jag brukar bli bra på kort (peppar peppar ta i trä).

Så fort HP har fixat denna artikel i "Hallå där!"-stil ska jag leta upp och lägga ut en länk här. Så att alla mina miljarder trogna läsare kan se och inspireras och vilja komma.

Oj, vad angelägen jag låter nu, men det är klart jag vill att det kommer folk. Och det kommer det göra, men ju fler desto bättre!


Bilden på bilen här (lägg märke till att jag varit snäll och retuscherat bort siffrorna så att ingen dum typ ska leta upp ägaren och börja trackasera, varför man nu skulle göra det... Snarare är det väl ägaren som skulle kunna ta illa vid sig av att jag har fotat dennes (hens!) bil. Lättkränkta fåntrattar.) var jag tvungen att fota pga uppenbara skäl. Har flera gånger cyklat förbi den och uppmärksammat dess roliga nummerplåt. Om du inte begriper vad det är som är så skojigt så kan du fråga mig. Jag vet och begriper allt, nämligen.

(Jag är så diskret att jag inte ens säger vilken bilmärke det är, men det är lätt stans coolaste XXX!)


Det kändes som att jag hade mer att rabbla upp men det var kanske inget av stor vikt. Det börjar närma sig Miljöfesten och jag håller alla mentala tummar jag kan hitta för fint väder och glada människor av alla sorter.

Jag vill avsluta med en länk till en bra låt på youtube... Vilken?

Hittade verkligen ingen bra video till den här låten men whatever:

http://www.youtube.com/watch?v=D-o9cJu-1RA&feature=related



Ps. Är man lite skillad så ser man ju vad det är för sorts bil. Tänkte inte på det. Gosh, hoppas ingen blir arg. Man får akta sig för vad man lägger ut på internet.

Jag kanske borde skaffa den här frisyren förresten:

http://www.youtube.com/watch?v=dQ5QoSgVCtY&feature=related 

Den är väldigt söt. Jag har bara svårt för det här med att se ut som en klyscha. Det är motstridiga känslor i mig, vet ni. Jag vill men vill inte och vågar inte fast vill fast orkar inte och helst vill jag bara vara cool och osårbar. 

Men Ola i den där videon är nog världsrekord i queer snygghet. Synd att han blev hunk sen, jag diggar inte skägg. Men whatevva.


Nu ska jag ringa ett samtal och kolla så att HP verkligen skriver vad de ska i den där artikeln. Man får hålla koll på dem, media är minsann inte att lita på. Men det var en väldigt trevlig tjej jag pratade med. Fotografen var också trevlig för den delen.

So long soccers. 

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards