Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Dean - 3 augusti 2008 10:41

Nu har jag också haft en Rotundan-dröm!

Det känns skönt, jag började bli orolig att jag var onormal eftersom allaandra har drömt om jobbet utom jag. Men efter den här natten kan jag sluta känna mig konstig och utanför.


Jag drömde att det var rätt mycket kunder, men inte så det var jättestressigt ändå, vi var tre stycken som jobbade.

Det kom många pensionärer, coh de flesta ville ha våfflor såklart. Jag märkte att smeten började ta slut, och eftersom jag hade fullt upp med att stå i kassan och samtidigt grädda våfflor (vet inte vad de andra gjorde egentligen) sa jag till att det behövdes göras mer smet. Vi hade ingen fler bunke smet.

Flera gånger sa jag till att det behövdes mer smet, men inget hände. Tillslut hällde jag ut den sista slatten i våffeljärnet, och fortfarande hade ingen ens börjat att göra en ny smet.


Så drömde jag. Inte så våldsamt spännande kanske, men nu vet alla iallafall att jag är normal och också har drömmar om mitt jobb.


Ha en trevlig söndag!

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards