Direktlänk till inlägg 11 december 2007

någon?

Av Dean - 11 december 2007 12:52

undrar om det är någon som läser min blogg?

jag tvivlar starkt.

den som ändå fick en kommentar nångång ibland...

men det förstås. om ingen läser här kan jag ju avslöja mina mörkaste hemligheter!


patrik? jag har varit otrogen tre gånger.

annie? en gång bjöd jag dig på te som jag hade spottat i.

karin? jag har ljugit alla gånger jag sagt att jag tycker om dig. egentligen hatar jag dig.

toveh? jag är inte vegan längre, jag har ätit en massa kött de senaste två åren.

mamma? du är tjock och borde banta.

pappa? jag har snott en massa pengar av dig när du inte såg.

saga? jag kom aldrig och hämtade halsduken jag glömt hos dig av en anledning, nämligen att du är så jävla jobbig.

elena? jag tycker inte alls att vi har kommit fram till en massa smarta saker ihop, jag tycker att du är dum i huvudet och skittråkig.


för övrigt så tänder jag på djur, torkar mig aldrig efter att jag varit på toa, har lagt en massa porriga nakenbilder av mig själv i alla grannarnas brevlådor, varje gång jag är hemma hos någon plockar jag fram någon av deras favoritskivor och rispar med en liten nål i den när de inte ser, jag hatar judar, jag planerar att styckmörda en av mina "vänner" (säger inte vem), jag brukar ta hem hemlösa katter och tortera dem till döds, jag har sexuella fantasier om hitler, ja okej nu räcker det.


kan man hoppas på en liten komentar nu? snälla?

om ni har svårt att uttrycka era känslor över detta inlägg kan jag ge er lite hjälp på vägen.


tips på ord:

smaklöst, inhumant, personlighetsstörning, skrämmande, pykopatiska drag, falsk yta, söka vård, mental dekadans, besatt, uppmärksamhetstörstande, ondska, förljugenhet, otrohet, manipulativ, puberteten, destruktiv och ambivalent.


ja, det är bara att börja kommentera gott folk!

om det nu finns någon därute som ens läser det här. 

tveksamt. 

 
 
annie

annie

13 december 2007 23:15

du är knäpp. jag har ju kommenterat MASSA gånger. hallå. fan.

http://kapu-nuki.blogspot.com

 
Ingen bild

Elena

8 februari 2008 15:38

hihi Hilda... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dean - 9 september 2011 12:33


    ANNIE!

Av Dean - 11 november 2009 23:11

Det kanske kan vara läge att meddela att jag har en ny blogg. Ja, en ny. Ännu vet jag inte säkert vad som händer med tomatburgare, jag vill ha kvar den ändå i cybern. Kanske kommer jag att skriva här någon gång. Återstår att se.   Framtiden fin...

Av Dean - 4 november 2009 11:08

Igår försov jag mig till lektionen och missade Annes debattinlägg i frågan om utbildning och bildning, och om folkhögskolors vara eller icke vara i den alltmer produktionsinriktade framtiden. Har som ni ser fått ett hum om vad det handlade omi alla f...

Av Dean - 3 november 2009 00:42

"Det anses inte politiskt korrekt att tycka si eller så" säger de. Och tacka fan för det, säger jag! Nu är jag inte rädd eller osäker längre. Jag har också en rätt att stå på mig och välja mina krig och föra dem som jag vill. ...

Av Dean - 2 november 2009 23:20

Nu är det väldigt bra. Nu kan du läsa, mamma! Av flera anledningar är det ovanligt bra. Och efter regn kommer solsken, eller kanske i mitt fall - efter lågtryck kommer duggregn. Det har varit lite svart ett tag. Men nu har jag kommit på vad jag s...

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards