Alla inlägg den 2 november 2009

Av Dean - 2 november 2009 23:20

Nu är det väldigt bra. Nu kan du läsa, mamma!

Av flera anledningar är det ovanligt bra. Och efter regn kommer solsken, eller kanske i mitt fall - efter lågtryck kommer duggregn.

Det har varit lite svart ett tag. Men nu har jag kommit på vad jag ska bli när jag blir stor och då känns allting lite lättare. Samt en del annat kan jag tro men vad vet jag inte med någon klarhet. Jo förresten, att jag lärt mig att min respekt för andra människor inte får krossa respekten för mig själv. Och att jag tycker att boken om Ecce Homo gav mig någonting, ur något slags filosofisk synpunkt, och att jag har fått en bok om den mänskliga hjärnan och det är bra.

Och killarna i korridoren har diskat i köket. Halleluja. Bar en petitess förvisso. Har ätit spenat och hängt kläder på galgar och omorganiserat de utrymmen jag har, och sett en film om en hysteriskt käck och pratsam tjej och ätit chokladbollar med Lollo och Sara.

Klart slut.

Presentation

Omröstning

Är det viktigt att vara konsekvent?
 Ja, iafallafall när det gäller politik.
 Ja, absolut, så ofta som möjligt.
 Nej, varför skulle det vara viktigt?
 Det kan vara bra att sträva efter, men inte nödvändigt.
 Fan vad du är pretto, tagga ner och skaffa en hobby istället för att ställa dumma frågor.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gbg


Ovido - Quiz & Flashcards